جستجوی سریع
/ مجله مهرسا / اعتیاد به کار کردن

اعتیاد به کار کردن

14 اسفند 1399 5
465بازدید

مانند سایر اعتیادها ، کار نیز یک اعتیاد پیچیده است. افراد معتاد به کار را اغلب افراد معتاد به کار می نامند (رابینسون ، 1999). این یک نوع جدی و قانونی از اختلال اجباری است (رابینسون ، 1999). محققان پیشنهاد می کنند که اعتیاد به کار از دوران کودکی آغاز می شود و تا بزرگسالی نیز منتقل می شود و در نتیجه باعث کاهش عزت نفس می شود.


کمال گرایی
فرد هرگز راضی نیست و همیشه فکر می کند که باید در زندگی خود به موفقیت های بیشتر و بیشتری دست یابد. او سعی می کند کمال گرا باشد اما کمال همیشه دست نیافتنی است. او همیشه برای رسیدن به اهداف تعیین می کند. وقتی این اهداف محقق شد ، او دوباره اهداف جدیدی را تعیین می کند. او خانواده ، دوستان و همکارانش را دور می زند. او به اجتماعات مهمانی و جشن ها اهمیت زیادی نمی دهد. 

تنها عشق او کار ، کار و کار است. در واقع ، کار عادت خوبی است ، اما باید در محدوده ای باشد تا بر زندگی شخصی ، جسمی ، روحی و شغلی شما تأثیر نگذارد. یک معتاد می خواهد به هر قیمتی به اهداف خود برسد. بنابراین ، ممکن است برای رسیدن به اهداف خود ، رفتارهای نادرست را انجام دهد.

پذیرش

برای همه معتادان به کار ، اولین قدم در درمان اعتراف به وجود مشکلی است. این پذیرش بسیار دشوار است اما یک گام اساسی برای درمان اعتیاد است. پس از آن ، روش های زیادی برای درمان مشکلات شما وجود دارد. شما باید استراحت کافی داشته باشید. سعی کنید برای برنامه روزمره خود برنامه ریزی کنید. خانواده ، دوستان و خانواده های خود را در اولویت قرار دهید. سعی کنید به جای کار به دیگران اهمیت دهید. برخی از بازی ها را انجام دهید تا ذهن خود را تازه کنید. سعی کنید مشاور استخدام کنید.

او به شما کمک می کند تا یک برنامه روزانه تنظیم کنید. حمایت از همسالان و خانواده برای غلبه بر این اعتیاد ضروری است. مراقبه در افراد معتاد ، فرسوده و آشفته با زندگی پرمشغله و همیشه در جستجوی اهداف جدید بسیار مفید است. اگر می خواهید زندگی سالم خود را برگردانید ، سعی کنید مثبت فکر کنید و خود را آرام نگه دارید تا از هر مانعی در زندگی خود عبور کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
دسته بندی مقالات
0 محصول
ادامه خرید
تایید و تکمیل خرید
مجموع سبد
0 تومان